- Наявність: Передзамовлення
- Артикул: GP104517
- Огляд товару
- Огляди (0)
РЕЗЮМЕ
GEP-GR1408 - це новий безщітковий двигун GEPRC, спеціально розроблений для 3-дюймового пропелера, високоефективний і потужний двигун, що включає в себе безліч нових функцій і якісних матеріалів, доступний в трьох версіях - 2500kv, 3500kv, 3750kv, 4100kv, щоб задовольнити найвибагливіших флаєрів.
Двигун GEP-GR1408 має нову обтічну форму, що забезпечує наднизький опір вітру для швидкого польоту вперед і ефективного розсіювання тепла. Завдяки високоефективним вигнутим магнітам N52H з повітряним зазором між статором і магнітом всього 0,15 мм, двигун GEP-GR1408 здатний розвивати високий крутний момент. Високотемпературна стійкість і низькострумова обмотка статора з емальованого дроту №180 забезпечує стабільну вихідну потужність в усьому діапазоні дроселювання, що ще більше посилюється довговічними японськими підшипниками NSK з плавним ходом. Високоточний алюмінієвий вал #7075, оброблений з ЧПУ, підвищує міцність цих двигунів, а великі вентиляційні отвори в розтрубі підтримують низьку температуру двигуна.
Двигун GEP-GR1408 оптимізований для роботи з ліпосом 4S і розроблений спеціально для 3-дюймових пропелерів, а при використанні з трилопатевими гвинтами GEPRC 3042 він забезпечує високу продуктивність і ефективність. При вазі всього 15,2 г, версія 4100Кв генерує дивовижні 482 г. Двигун GEP-GR1408 доступний як з різьбовим валом CCC, так і з різьбовим валом CW.
Технічні характеристики
Модель: GEP-GR1408
КВ: 2500
Вага: 15.2 г (не включаючи дріт)
Провід AWG: 24AWG
Довжина кабелю: 100 мм
Діаметр статора: 14 мм
Висота статора: 8 мм
Діаметр вала: 2 мм
Конфігурація: 9N12P
Діаметр двигуна: 18.2 мм
Висота двигуна: 32 мм
Різьба валу адаптера пропелера: M5
Вхідна напруга: 2S-4S
Особливості:
Високоточна обробка з ЧПУ повного фюзеляжу, авіаційний алюміній 7075, висока точність, висока міцність
Максимальна тяга 4100 кВ становила 648 г, використовуючи пропелер GEPRC 3042
Магнітний матеріал N52H прийнятий для забезпечення кручення та високої температури
Сила та тяга найкращі приблизно для 70% дросельної заслінки
Корпус оброблений точним динамічним балансом, щоб забезпечити вібрацію та низький рівень шуму двигуна на високій швидкості
5 мм алюмінієва контргайка фланця
Японські підшипники NSK забезпечують плавну роботу двигуна
Зазор згинального магніту становить 0,15 мм, а вихідна потужність сильніша
Відмінна конструкція структури розсіювання тепла, з однаковим падінням температури двигуна на 20%
Стійкість до високої температури 180 ℃ силіконових гумових підказок, стабільна та надійна
Реверс CW / CCW, переконайтеся, що високошвидкісна робота на 100% не осипається
Вага всього 15.2 г (без урахування дроту)