Меню
Київ, Васильківська 4а.
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 10:00 - 20:00
  • Сб - 11:00 - 16:00
  • Нд - 11:00 - 15:00
  • Відвідування за попередньою домовленістю.

Сервісний центр

Сервісний центр компанії RC STORE здійснює обслуговування FPV Дронів, а також автомобілів, літаків, судномоделей і роботів.

за детальною інформацією звертайтесь за телефонами:

+380 (99) 060 05 37 (Viber/Telegram/WhatsApp)

+380 (63) 060 05 37

Умови офіційної гарантії

Виробник гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати покупки продукту, оплата діагностики, робота спеціалістів, матеріали, тестування та доставка оплачуються виробником відповідно до гарантії обслуговування.

1. Для гарантійного обслуговування обов'язково мають бути виконані такі умови:

Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.

Не здійснювався самостійний розбір чи модернізація квадрокоптера.

Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальшування або підробки.

Факт покупки підтверджується чеком чи правильним номером замовлення.

Товар має оригінальне пакування, яке гарантує його безпечне транспортування до сервісного центру.

2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливе:

Падіння або перегрів, спричинені помилкою пілота, а не виробником.

Ушкодження, спричинені самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбачені в офіційному посібнику.

Пошкодження, спричинені неправильним встановленням або експлуатацією, незважаючи на рекомендації офіційного керівництва.

Ушкодження, спричинені несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.

Ушкодження, спричинені польотами, не передбаченими офіційним керівництвом.

Ушкодження, отримані під час роботи у погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі тощо).

Пошкодження, отримані під час роботи у місцях із підвищеним електромагнітним середовищем (добичні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції тощо.).

Пошкодження, спричинені використанням апарата в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відеолінії, Wi-Fi тощо).

Пошкодження, спричинені роботою з вагою більше, ніж зазначено для безпечного польоту в офіційному посібнику.

Ушкодження, спричинені польотом із застарілими чи пошкодженими деталями.

Ушкодження, спричинені не надійними або сумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.

Ушкодження, спричинені експлуатацією пристрою з дефектними або розрядженими батареями.

3. Важлива інформація

DJI бере на себе оплату експертизи, матеріалів, роботи спеціалістів та доставки при відправленні відремонтованого продукту назад до клієнта, якщо це була проблема якості самого продукту.

Якщо DJI визначає, що продукт не підпадає під умови гарантії, DJI повідомить клієнта вартість ремонту та доставки.

Якщо ваш випадок не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничим шлюбом, вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається залежно від характеру проблеми.

Ви можете зв'язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантію та обслуговування.

Зверніть увагу!

Виробник проводить гарантійний ремонт техніки, у якої на момент поломки була встановлена ​​остання версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх батарейок, що використовуються з дроном. За допомогою з оновленням прошивки ви завжди можете звернутися до нашого сервісного центру.